projecten

Onze projecten zijn net zo anders als de organisaties waarmee we werken. Soms bouwen we een interactieve installatie om systeemdenken uit te leggen, soms ontwerpen we een reactiespel waar je geen zicht voor nodig hebt, en soms bedenken we een werkvorm die teams met plezier aan het denken zet.

Wat ze gemeen hebben? Ze zijn creatief, concreet en maken impact.

kind stopt lootje in een pot

Samen de BSO leuker maken

De BSO (buitenschoolse opvang) is niet altijd even leuk voor oudere kinderen. Of zoals ze het zelf zouden zeggen: "Als ik de baas van de BSO was, dan zou die niet meer bestaan!" Hoe kunnen wij het juist wél leuk maken?

kind stopt lootje in een pot

Samen de BSO leuker maken

De BSO (buitenschoolse opvang) is niet altijd even leuk voor oudere kinderen. Of zoals ze het zelf zouden zeggen: "Als ik de baas van de BSO was, dan zou die niet meer bestaan!" Hoe kunnen wij het juist wél leuk maken?

verschillende post its op een muur

Van ziekteverzuim naar welzijn

In de sector van de kinderopvang ligt het ziekteverzuim al jaren significant hoger dan het landelijke gemiddelde. Wat veroorzaakt deze hoge cijfers en wat kunnen we daar tegen doen? En kunnen we het even anders zien?

verschillende post its op een muur

Van ziekteverzuim naar welzijn

In de sector van de kinderopvang ligt het ziekteverzuim al jaren significant hoger dan het landelijke gemiddelde. Wat veroorzaakt deze hoge cijfers en wat kunnen we daar tegen doen? En kunnen we het even anders zien?

OMNI the game

OMNI: Het spel voor iedereen

Hoe kunnen we een spel ontwerpen dat even leuk is voor mensen met én zonder zicht? Met een reactiespel waarbij je niet hoeft te zien!

OMNI the game

OMNI: Het spel voor iedereen

Hoe kunnen we een spel ontwerpen dat even leuk is voor mensen met én zonder zicht? Met een reactiespel waarbij je niet hoeft te zien!

Interactive installation

KØLB.

In hoeverre kunnen computers menselijke capaciteiten evenaren? KØLB. is een interactieve installatie die technologie dicht bij een menselijke vaardigheid brengt: het herkennen van emoties.

Interactive installation

KØLB.

In hoeverre kunnen computers menselijke capaciteiten evenaren? KØLB. is een interactieve installatie die technologie dicht bij een menselijke vaardigheid brengt: het herkennen van emoties.

Lilac Flower

Jouw project?

Komt jouw project hier te staan?

Lilac Flower

Jouw project?

Komt jouw project hier te staan?

Neem contact met ons op!

Utrecht

kvk: 97206709

privacy statement

Neem contact met ons op!

Utrecht

kvk: 97206709

privacy statement

Neem contact met ons op!

Utrecht

kvk: 97206709

privacy statement